Τα κορίτσια ευγενέστατα και πολύ καλές στη δουλειά τους! Εξαρχής το επέλεξα γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου, αλλά μετά την πρώτη εμπειρία είπα ότι δε θα το αλλάξω! Βρίσκω ραντεβού σχετικά εύκολα, γιατί έχουν κόσμο γενικά και μένω πάντα ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζο •Φυσική Ενίσχυση Νυχιών
Ράνια•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό αποτέλεσμα, και φιλικό περιβάλλον, το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζο •Φυσική Ενίσχυση Νυχιών
Χρύσα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα μια χαρά ! Και πολύ γρήγορη 🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζο •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αικατερίνη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέρηση όπως πάντα, φιλικό περιβάλλον και επαγγελματισμός.