Όλα τα κορίτσια που εργάζονται στο κατάστημα είναι πολύ ευγενικά, εξυπηρετικά και κάνουν καλή δουλειά. Το κατάστημα είναι καθαρό, όμορφο και νιώθεις άνετα στον χώρο.
Πεντικιούρ
ELENI•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ προσεκτική!
Αφαίρεση Κάλων
Κική•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
👏🏽👏🏽❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζο •Μανικιούρ
Κωνσταντίνα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχα ολα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζο •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο