Έκανα απλό βάψιμο στα κάτω άκρα δεν άφησαν αρκετο χρόνο να στεγνώσει τα τυλιζαν με σελοφαν ,με αποτέλεσμα όλο το μανο να κολλήσει πάνω στη σελατινα..
Πεντικιούρ
Sofianna•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χορός εξυπηρέτηση τέλεια και τα κορίτσια πόλη ευχάριστες...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σταθερή και αγαπημένη επιλογή!!!
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελπιδα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένας όμορφος και καθαρός χώρος, με ευγενικό προσωπικό και επαγγελματικές υπηρεσίες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ELENI•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η δουλειά της Μαίρης ήτανε πρόχειρη και καθόλου επιμελής. Για αρχή δεν αφαίρεσαι καλά το προηγούμενο ημιμόνιμο. Στη συνέχεια δεν καθάρισε καλά τις άκρες, εφάρμοσε πολύ τσαπατσουλικα το ημιμόνιμο και το τελικό αποτέλεσμα ήτανε απογοητευτικό.