H Θεοδώρα είναι πολύ καλή στη δουλειά της, ευγενική και φιλική.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ELENI•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εξυπηρέτηση όπως πάντα! Συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζο •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΘΕΟΔΩΡΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
φοβερή φροντίδα και εξυπηρέτηση!!!!!!!!!!!
Συντήρηση Νυχιών
Evgenia•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλες οι κοπέλες είναι εξαιρετικές και επαγγελματίες! Πάντα κάνουν ακριβώς ότι τους ζητάω σε πολύ καλή ποιότητα στον χρόνο που έχουν πει. Το μαγαζί είναι πεντακάθαρο και ευχάριστο. Δεν το αλλάζω από τότε που το ανακάλυψα.
Foteini•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική όπως πάντα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γωγώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο