όλα τέλεια . πρώτη φορά τέτοια περιποίηση
πολύ όμορφο κλίμα και εξαιρετική δουλειά όπως κάθε φορά!
Φιλόξενος χώρος,καθαριότητα και επαγγελματισμός 🙂❤️
άψογη εξυπηρέτηση - επαγγελματισμός είναι αυτα που με έχουν κερδίσει. Συγχαρητήρια Ζένια!
Οπως πάντα όλα τέλεια!!!! ❤️❤️❤️
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών