Εξαιρετικός χώρος, όμορφος, καθαρός και περιποιημένος. Το προσωπικό σε κάνει να νιώθεις άνετα με την ευγένεια και τον επαγγελματισμό του. Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχονται είναι υψηλής ποιότητας. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοκία •Πεντικιούρ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για ακόμη μια φορά έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Η Ευδοκία είναι πολύ ευγενική, γλυκιά και αποτελεσματική. 🌈
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοκία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ •16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση!
ΕΥΘΥΜΙΑ•17 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα, όπως πάντα🙏🏼
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρηνη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο