Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοκία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ανώνυμος•πάνω από 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το nailstop και από την Αλεξαντρα που μου φτιάχνει τα νυχάκια μου. Είναι πολύ σχολαστική, καθαρή και γρήγορη παράλληλα. Εύγε🌟