Πολύ ευχάριστο περιβάλλον. Ευγενικό και φιλικό προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριλένα •Πεντικιούρ
Δώρα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο κατάστημα για νύχια τη περιοχή.
Φοβερά κορίτσια κ πολύ καλές στη δουλειά τους.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ρούλα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά και κάνουν φοβερή δουλειά!😍
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Νατάσα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο αποτέλεσμα όπως πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριλένα •Πεντικιούρ
Κωνσταντίνα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη είναι πολύ καθαρό μέρος και τα κορίτσια ευγενικά. Κάνω ημιμονιμο με την Αλεξαντρα και μου κραταει μέχρι να πάω στο επόμενο ραντεβού να το αλλάξουμε.ευχαριστώ