Έκανα ημιμόνιμο μανικιούρ με την Ειρήνη. Προσεκτική ,έμπειρη,με σεβασμό στις επιθυμίες μου κ βοηθητική στο να επιλέξω χρώμα που να μου ταιριάζει. Ευχαριστώ πολύ!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικές και πολύ καλές στην δουλειά τους. Πάω αρκετό καιρό και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη και με την εξυπηρέτηση και με το αποτέλεσμα. Μπράβο κορίτσια συνεχίστε έτσι.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοκία •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Evi•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
:)
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναστασία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία.!!!
Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Θεραπείες Φρυδιών και Βλεφαρίδων
Βασιλική•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι πεντακάθαρα και πολύ ευγενικά τα κορίτσια!!! Κάνω ημιμονιμο και πραγματικά μου κραταει παρά πολύ καιρό δίχως να μου σπάει. Σας ευχαριστώ πολύ