πολύ καλή δουλειά & τα κορίτσια πολύ ευγενικά μ διάθεση να σε εξυπη/ουν ,όμορο περιβ/ον, είναι η 2η φορά που πάω για ημιμ/μο 💅 ,& η 1η για πεν/ούρ η κοπέλα στο πεντ/ουρ ασχολήθηκε πολύ περισσο/ρο απ άλλα μαγαζ που έχω πάει. σίγουρα θα ξα/παω💙
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Xanthi•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλά τα κορίτσια. Το αποτέλεσμα τέλειο. έκανα πεντικιουρ ημιμονιμο.
Πεντικιούρ
Πηνελόπη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά με επαγγελματισμό!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αιμιλία•Μανικιούρ
Ελευθερια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γρήγορη και πολύ εξυπηρετική η Μιχαέλα.
Μανικιούρ
Χριστίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστο περιβάλλον τα κορίτσια πολύ εξυπηρετικά και αποτέλεσμα που διαρκεί!!!!