Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αιμιλία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Stella•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός χωρός , ευγενικές οι κοπέλες βάζω 4 αστέρια και οχι 5 γιατί ενώ το acrygel μου κρατάει 1μήνα 3 νύχια μου χάλασαν σε 1 εβδομάδα.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Sofia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μεγάλη ποικιλία σε χρώματα και ευγενικό προσωπικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αιμιλία•Μανικιούρ
Ειρήνη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον, άριστες και ποιοτικές υπηρεσίες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αιμιλία•Μανικιούρ
Eleni•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον και οι τεχνητριες είναι όλες εξαιρετικές και εξυπηρετικές. Η δουλεια τους τελεια και τα υλικα τους καλα και δεν καταστρέφουν τα νύχια.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.