Τα κορίτσια όλα είναι εξαιρετικά και το αποτέλεσμα δικαιώνει κάθε φορά! Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι οτι έχουν καλά και ποιοτικά υλικά που δεν καταστρέφουν τα νύχια.
Μανικιούρ
Αναστασία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα πολύ καλό αλλά το κόστος διέφερε σημαντικά από αυτό που εμφανίζονταν στην εφαρμογή tw
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αιμιλία•Μανικιούρ
Maria•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ λεπτομερής και έμπειρη! Το σχήμα των νυχιών, το χρώμα, τα σχέδια, όλα γίνονται εξαιρετικά και το μανικιούρ κρατάει και για 5 εβδομάδες ακόμα! Εξαιρετική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αιμιλία•Μανικιούρ
Άννα Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αιμιλία•Μανικιούρ
ΑΝΘΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμπειρία, ταχύτητα, επιδεξιότητα και καλή διάθεση, τι άλλο να ζητήσω?!!!