Επισκέφθηκα 1η φορά το κατάστημα κι έκανα ημιμόνιμο μανικιούρ. Κατά την περιποίηση παραπονέθηκα ότι πονούσα ενώ η τεχνίτρια μου τραβούσε τα πετσάκια για να τα κόψει κι έλαβα ως απάντηση ότι είμαι ευαίσθητη. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ κακό, καθώς πέραν από το ότι πονάνε τα δάχτυλά μου από τους τραυματισμούς, είναι και άκρως αντιαισθητικό. Δυστυχώς δε μου δίνεται η επιλογή να επισυνάψω σχετικές φωτογραφίες. Ως θετικό τής επίσκεψής μου, αφήνω την ευγενική και πρόσχαρη συμπεριφορά τού προσωπικού.
Μανικιούρ
Γεωργία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια !!’
Μανικιούρ
ΚΑΒΑΡΙΝΟΥ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική εμπειρία
Μανικιούρ
Ρήγα Σοφία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πόλι καλο
Πεντικιούρ
Μαρια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Δώρα είναι φοβερή!!!! Μ άρεσε η δουλειά της! Θα ξανά πάω σίγουρα!