Πολύ καλή στη δουλειά της , άριστη επαγγελματίας , ευγενική και πάρα πολύ εξυπηρετική . Απόλυτα ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και την εμπειρία μου στο χώρο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελευθερια•Μανικιούρ
Κακού•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα,όλα είναι τέλεια!
Ευγένεια,καθαριότητα και τέλειο μανικιούρ!:)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αιμιλία•Μανικιούρ
ΙΩΑΝΝΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο πεντικιούρ! Πολύ καλή εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αιμιλία•Πεντικιούρ
Δήμητρα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο μαγαζί στην περιοχή! Πολύ ευγενικές τεχνίτριες και πάρα πολύ καλές στην δουλειά τους
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελευθερια•Μανικιούρ
Δήμητρα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η καλύτερη στη δουλειά της και στη παρέα 🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελευθερια•Μανικιούρ Ημιμόνιμο