Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Η συμπεριφορά όλων στο κατάστημα ήταν εξαιρετική. Απλά δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα στα νύχια μου, ούτε το σχήμα, ούτε το βάψιμο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Πεντικιούρ
Ντίνα•περίπου 20 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαιρη ηταν εξαιρετικη στη δουλεια της! Ιδιως το πεντικιουρ που κανει ειναι ασυγκριτο! Το καταστημα ωστοσο, ισως εχει καποιο θεμα με τις σωστες ωρες των ραντεβου, ισως να φταιει και η εφαρμογη, δεν ξερω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Eva•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πάντα μένω πολύ ευχαριστημένη από το μαγαζί σε ο,τι και να κάνω στα νύχια μου. Ευγενία. Καθαριότητα κ προσοχή στην πελάτη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βιολέτα•Πεντικιούρ
Penny•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όμορφο και φιλικό περιβάλλον, πολύ καλές στη δουλειά τους οι κοπέλες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πάολα•Μανικιούρ
ΘΗΡΕΣΙΑ•9 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη!! 😊 σίγουρα θα πάω ξανά!