Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Ολα τελεια οπως παντα! Ευχαριστώ!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίκη•Μανικιούρ
Αθηνα•περίπου 4 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό περιβάλλον. Πολύ καλή εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ
Νάσια•περίπου 16 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Top !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίκη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Lilian•περίπου 17 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Την αγαπώ τη Νίκη! Είναι φοβερή και γνωρίζει εκτενώς το αντικείμενο και τις υπηρεσίες που προσφέρονται!
Ο χώρος φανταστικός, πολύ καθαρός, και ευχάριστος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίκη•Πεντικιούρ
ΦΑΝΗ•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογη εξυπηρέτηση! Επαγγελματίες και φιλικές η Νίκη και η Δέσποινα. Επισκέπτομαι το nails story κηφισιας μόνο για αυτές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Πεντικιούρ