Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Evi•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ημιμόνιμο πεντικιούρ και έμεινα πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα! Ο χώρος ήταν καθαρός και περιποιημένος, και το προσωπικό ευγενικό και προσεκτικό στη δουλειά του.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Πεντικιούρ
Εβελίνα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ικανοποιημένη όπως κάθε φορά που πηγαίνω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικολέττα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
GEORGIA•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ευχαριστημένη από την υπηρεσία μανικιουρ, πολυ καλή η Βασιλική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Μανικιούρ
Τερέζα •8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Μανικιούρ