Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Olga C.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα άψογη εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλική•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια όλα πολύ καλά. Πρόθυμες να σε βοηθήσουν
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Μανικιούρ
Ιωαννα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη 1η εμπειρία!Τα κορίτσια (Βασιλικη, Νικολ) πήραν δύσκολες καταστάσεις κ σε χερια και ποδια και τα έσωσαν! Απόλυτος επαγγελματισμος, ομως κυριως ευγένεια, χιούμορ και φροντίδα, νοιαξιμο για αυτά που αναλαμβανουν και ενημέρωση για το aftercare!