Έκανα γιορταστικό ημιμόνιμο μανικιούρ. Έγινε πολύ ωραίο! Είχα επίσης συμβουλές για την περιποίηση των χεριών μου με σκοπό την θεραπεία από την αφυδάτωση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κουλιανού•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Μανικιούρ
Μιχαελα Κ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πάντα πολύ ευχαριστημένη!!! 😊😊 😊😊😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικολέττα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Penelope•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η καλύτερη! Χαμόγελο, ευγένεια και φυσικά άριστο αποτέλεσμα στα νύχια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Μανικιούρ
Βασω Κ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν τέλεια!
Άψογη δουλειά, πολύ φιλικό περιβάλλον και στην ώρα τους.
Θα το συνιστούσα οπωσδήποτε.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικολέττα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο