Όλα καλά! Ευχάριστη ατμόσφαιρα και πολύ ευγενικοί!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικολέττα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Marina•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά επισκέφτηκα το κατάστημα και για να κάνω ημιμονιμο μανικιούρ και έφυγα ενθουσιασμένη! Πολύ όμορφο,καθαρό και καλαίσθητο περιβάλλον!!! Η Νικολέττα πολύ καλή επαγγελματίας και και πολύ ζέστη και φιλική ταυτόχρονα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικολέττα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο