Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βίκη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη!! το συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χρυσούλα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
απόλυτα ικανοποιημένη! φροντισμένο περιβάλλον, μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, οι τεχνίτριες εξαιρετικά συμπαθητικές και φιλικές! η Γαβριελα μου πρότεινε ενα μανικιούρ που με ικανοποίησε απόλυτα! σίγουρα θα το ξαναεπισκεφτω!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Καραγιάννη Χρυσα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερές υπηρεσίες.
Καταπληκτικά τα κορίτσια που εργάζονται