Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Elli•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματισμος και ευγένεια είναι στοιχεία που χαρακτήριζουν το προσωπικό.
Πεντικιούρ
Ελευθερια•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα μανικιούρ ημιμονιμο και ηταν πολύ καλό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γεώβη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή και προσεκτική δουλειά στο ημιμονιμο χεριών! Μου πρότεινε επίσης εναλλακτικές καθώς και την απόχρωση, με βάση τα όσα είπα! Επίσης εξαιρετικό και πολύ καθαρό περιβάλλον!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ηλιανα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μαγαζί χαρακτηρίζεται απόλυτα από επαγγελματισμό, ευγενεια, καθαριότητα, άψογη εξυπηρέτηση, πάντα τέλειο αποτέλεσμα! Φανταστικά και πάντα χαμογελαστά τα κοριτσια και οι ιδιοκτήτες! Συγχαρητήρια 👏🏽