όπως κάθε φορά έτσι και τώρα ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Το περιβάλλον εξαιρετικο και όλα τα κορίτσια ευγενεστατα και πολύ φιλικα. Η ώρα περνάει πάρα πολύ ευχάριστα σε αντίθεση με άλλα μέρη που επισκέπτομουν και μετραγα τα λεπτά...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικολέττα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια πάντα είναι πρόσχαρα και πολύ ευγενικά. Όσες φορές και να έχω έρθει πάντα μένω απόλυτα ευχαριστημένη. Το μανικιούρ τέλειο και κρατιέται άθικτο για πολλές μέρες!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Treatwell•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι καταπληκτικά!!! Το αποτέλεσμα πάντα είναι φανταστικό και όπως το θέλω❤️❤️❤️