Πρώτη φορά είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα και την εξυπηρέτηση. Είναι η τρίτη φορά που πηγαίνω και κάθε φορά είναι υπέροχες. Όμορφος χώρος , γρήγορη και επαγγελματική εξυπηρέτηση... γενικά υπέροχες!!
Συντήρηση Νυχιών
Artemis G.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ όμορφος χώρος. Οι τεχνητριες άψογες, πολλά χρώματα να επιλέξεις και τα νύχια μου κρατάνε πολύ καιρό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Kleio•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία εξυπηρέτηση, ωραίος χώρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο