Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Eleni•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η εμπειρία μ ! Καθαρός ο χώρος , ευγένεια του προσωπικού και φυσικά το αποτέλεσμα εξαιρετικό ! Φαίνεται ότι αγαπούν τη δουλειά τους κ παρέχουν στις πελάτισσες ο,τι ζητούν !
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φαιη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι υπέροχα και πολύ καλές στη δουλειά τους! το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Πεντικιούρ
ΚΔ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό σε όλα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο