Πολύ καλή δουλειά, ευχάριστο προσωπικό, ωραία ατμόσφαιρα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιολάντα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μελίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία ατμόσφαιρα, ευγενικό προσωπικό, πολύ καλό αποτέλεσμα στο πεντικιούρ με διάρκεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιολάντα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μελίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιερετικά ολα τα κορίτσια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιολάντα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Σπυριδουλα Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παντα υπαρχει ενα εξαιρετικο περιβαλλον που ο χωρος ανανεωνεται συχνα. Οσο για το προσωπικο νομιζω ειναι οτι καλυτερο. Εξιδεικευμενο για
οποιοδηποτε προβλημα υπαρχει, ευγενικο καλοσυνατο ετοιμο να περιποιηθει και τους πιο απαιτητικους πελατες.