Οι κυρίες είναι πάρα πολύ ευγενικές και εξυπηρετικές, πραγματικές επαγγελματίες και το περιβάλλον του καταστήματος πάρα πολύ φιλικό και καθαρό.Θα σύστηνα ανεπιφύλακτα την επίσκεψη στο συγκεκριμένο κατάστημα.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑ ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική!!! Άψογη εξυπηρέτηση και φιλικό περιβάλλον!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά και κάνουν πάντα τρομερή δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Πεντικιούρ
Barbara•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστούμε πολύ κορίτσια! όλα εξαιρετικά όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιολάντα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Barbara•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια για ακόμα μια φορά ξεπέρασαν κάθε προσδοκία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Συντήρηση Νυχιών