Ζεστός και καθαρός χώρος. Έκανα ημιμονιμο μανικιούρ με την Καλλιόπη η οποία πέραν του ότι είναι ευγενέστατη και σου αποπνέει μια ηρεμία, είναι εξαιρετική και στην εργασία της.
ΝΙΚΟΛΕΤΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια που πάντα εμπιστεύομαι, τα καλύτερα!!!
Ιωαννα Π.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφο καθαρό περιβάλλον με όλα τα κορίτσια ευγενικά και άψογα στην δουλεία τους!
ΕΥΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά !!
ΜΥΡΤΩ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κατάστημα είναι πάντα καθαρό και περιποιημένο. Η Ελένη ήταν άψογη και η λεπτομερής περιποίηση στα χέρια μου, μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα!