Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα! Οι κοπέλες ήταν ευγενικές και πολύ σωστές στη δουλειά τους!
Δέσποινα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι έχω πάει εδώ και χρόνια σε αρκετά μαγαζιά για τεχνικά νυχια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Έκανα συγκεκριμένα acrygel με την Καλλιόπη, η ποιότητα, η δουλειά και το αποτέλεσμα φανταστική!!!
Lina•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη. Γρήγορα και με ωραία ατμόσφαιρα.
Eleni•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικός χώρος τα κορίτσια σούπερ! το καλύτερο μαγαζί της Καλαμαριάς!
Ειρήνη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αψογη η Καλλιοπη, θα προτιμησω ξανα το καταστημα σιγουρα..