η Πολυξένη είναι μια από τις πιο αξιόλογες τεχνητριες που έχω γνωρίσει μέχρι τώρα.Εξαιρετικη στη δουλειά της κ τη συνιστώ ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πολυξένη Π•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Giota•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω ξανακάνει κριτική στο κατάστημα και θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να ξανακάνω. Το περιβάλλον είναι ευχάριστο, καθαρό και οι κοπέλες πολύ καλές τεχνίτριες. Γνωρίζουν πως να χειριστούν τα νύχια και τις απαιτήσεις της κάθε πελάτισσας και με την τεχνική τους κάθε μανικιούρ και πεντικιούρ είναι εντυπωσιακό. Μαίρη και Ξένια τις συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πολυξένη Π•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΦΗ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πέρα από την εξαιρετική δουλειά η Μαίρη είναι πολύ ευγενική και άψογη επαγγελματίας. Πάντα με το χαμόγελο στα χείλη! Χίλια μπράβο!