Η ατμόσφαιρα υπέροχη. Η Μαίρη είναι κορυφαία στο χώρο της. Ταλαντούχα, λεπτολόγος, πάντα λέει την αλήθεια με γνώμονα πρώτα την υγεία των νυχιών. Μου φτιάχνει η διάθεση όταν πηγαίνω!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Θωμαις•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχο μερος ,,και οι κοπελες τρομερες ,,υπεροχη δουλεια ..
Επιμήκυνση Νυχιών με GelΔείξε όλες τις κριτικές…
ΣΩΤΗΡΙΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
- Έκανε πολύ καλή δουλειά η κοπέλα.
- Μου έκανε συντήρηση gel μετά από acrygel που είχα κάνει 2 εβδομάδες πριν και ήταν χάλια καθώς ήταν χοντρά τα νύχια και δεν ήταν ομοιόμορφο το πάχος.
- Μου Πρότειναν gel και η κοπέλα τα έκανε λεπτά και αμυγδαλωτά καθώς ήθελα να μοιάζουν φυσικά. Έβαλε ένα μηχάνημα και εξομάλυνε όλο το πάχος.
- Άρτιο αποτέλεσμα και κάναμε και ombré, ωραίο περιβάλλον και νορμαλ τιμες.
Το προτείνω και σίγουρα θα ξαναπάω να δοκιμάσω και πεντικιούρ
Συντήρηση Νυχιών
Yota•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλα και η κυρία Μαίρη καταπληκτική στη δουλειά της
Πεντικιούρ
ΜΑΡΙΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο αποτέλεσμα που διαρκεί για πολλές μέρες. Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά και φιλικά, πάντα με χαμόγελο και καλή διάθεση να σε εξυπηρετήσουν.