Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

5,0
175 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Η ατμόσφαιρα υπέροχη. Η Μαίρη είναι κορυφαία στο χώρο της. Ταλαντούχα, λεπτολόγος, πάντα λέει την αλήθεια με γνώμονα πρώτα την υγεία των νυχιών. Μου φτιάχνει η διάθεση όταν πηγαίνω!
Υπεροχο μερος ,,και οι κοπελες τρομερες ,,υπεροχη δουλεια ..
- Έκανε πολύ καλή δουλειά η κοπέλα. - Μου έκανε συντήρηση gel μετά από acrygel που είχα κάνει 2 εβδομάδες πριν και ήταν χάλια καθώς ήταν χοντρά τα νύχια και δεν ήταν ομοιόμορφο το πάχος. - Μου Πρότειναν gel και η κοπέλα τα έκανε λεπτά και αμυγδαλωτά καθώς ήθελα να μοιάζουν φυσικά. Έβαλε ένα μηχάνημα και εξομάλυνε όλο το πάχος. - Άρτιο αποτέλεσμα και κάναμε και ombré, ωραίο περιβάλλον και νορμαλ τιμες. Το προτείνω και σίγουρα θα ξαναπάω να δοκιμάσω και πεντικιούρ
Όλα πολύ καλα και η κυρία Μαίρη καταπληκτική στη δουλειά της
Άψογο αποτέλεσμα που διαρκεί για πολλές μέρες. Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά και φιλικά, πάντα με χαμόγελο και καλή διάθεση να σε εξυπηρετήσουν.
18
1
18
19
20
26
20