Είμαστε πελάτες αρκετό καιρό ατο κατάστημα Μελισσίων, εγώ και οι 2 κόρες μου. Έχουμε εξυπηρετηθεί από ολό το προσωπικό. Είμαστε ευχαριστημένες από συνέπεια , λεπτομέρειες ,ευγένεια, ευχάριστη ατμόσφαιρα , καθαριότητα και καλή δουλέια. Το συστήνω σε όλους.
Συντήρηση Νυχιών
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για αλλη μια φορα εξαιρετικα!
Συντηρηση μετα απο ενα μηνα ,χωρις αποκολληση !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίλη•Συντήρηση Νυχιών
Θεανω•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Έλλη είναι απίστευτη κάθε φορά! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλλη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Aggeliki•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλλη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γεωργακοπούλου•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο κλίμα!! Ευγενικά τα κορίτσια όλα. Τα πιο ωραία τεχνητά νυχια που εχω κάνει!! Ευχαριστώ πολύ Μαρία!