Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίλη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Έρρικα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ευχάριστο περιβάλλον και ωραία ατμόσφαιρα!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γεωργακοπούλου•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νατάσσα•Lash Lift
Δήμητρα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια .Δεν το αλλάζω !!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Anastasia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα όλες οι κοπέλες ευχάριστες και χαμογελαστές - χωρίς καμία δυσανασχέτηση σε οποιαδήποτε παραξενιά έχει ο οποιοσδήποτε πελάτης που παρατηρώ όταν είμαι εκεί!
Και χωρίς ραντεβού ποτέ δεν θα σε διώξουν, αλλά ομαδικά θα συνεργαστούν για να εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο τρόπο τον πελάτη !
Ετσι κέρδισαν κι εμένα !
Πάντα με χαμόγελο για εξυπηρέτηση οποιαδήποτε στιγμή.
Ομολογώ ότι όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα η ομάδα, είναι πολύ πιο αποτελεσματική από ότι πριν περίπου 1 χρόνο