Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Συντήρηση Νυχιών
αντελα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τέλεια
Πεντικιούρ
Δήμητρα ΓΕΩΡΓΙΑΚΑΚΗ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλλη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλική•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η περιποίηση για μένα πρεπει να έιναι μια συνολικά ωραία εμπειρία. Τα νύχια γίνανε τέλεια και πέρασα 1:30 ώρα περιποίησης και χαλάρωσης ευχαριστώ για όλα ❤️σίγουρα θα γίνει επανάληψη !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel