ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΤΙΚΑ
ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Μανικιούρ
ΑΝΝΕΤΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα το κατάστημα για συντήρηση gel. Η εμπειρία μου με την Αλεξάνδρα ήταν πραγματικά εξαιρετική! Με έκανε να νιώσω άνετα και έδειξε επαγγελματισμό και προσοχή στη λεπτομέρεια. Η ποιότητα της δουλειάς της είναι άψογη. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!!! Επιπλέον, ο χώρος ήταν καθαρός και περιποιημένος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βασιλική•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
H στεισυ ήταν πολύ γλυκιά, εξυπηρετική και καλά στη δουλειά της!!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μάρθα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αλεξάνδρα ήταν εξυπηρετικότατη γλυκύτατη …
Μπράβο κοπελιά μου, χρυσά τα χέρια σου! 💅✨
Μου ‘κανες μανικιούρ, πεντικιούρ και φρύδια και με περιποιήθηκες όπως πρέπει, με μεράκι και λεπτομέρεια! Όλα άψογα, καθαρά και προσεγμένα μέχρι την τελευταία πινελιά.
Όποια θέλει να νιώσει όμορφη και περιποιημένη, να πάει χωρίς δεύτερη σκέψη!
Σε ευχαριστώ πολύ, να ‘σαι καλά και καλές δουλειές! 🌸🔥
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•
Αποτρίχωση με Κλωστή ΠρόσωποΔείξε όλες τις κριτικές…
Donia•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ εξυπηρετικό και ευγενικό προσωπικό όλες οι κοπέλες υπέροχες και η Έρρικα κορυφή που μας ανέλαβε εμένα και την κόρη μου καθώς και η Αναστασία! πεντακάθαρος χώρος και νιώθεις πολύ οικεία σε αυτό το χώρο!