Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Θεωρώ πως χρειάζεται εκπαίδευση το προσωπικό για ένα καλύτερο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Tζένη•Πεντικιούρ
Elena•περίπου 5 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η ατμόσφαιρα είναι πραγματικά πολύ ωραία και σε βοηθάει να χαλαρώσεις. Η Κατερίνα κάθε φορά είναι πολύ εξυπηρετική και το αποτέλεσμα της και στο μανικιούρ και στο πεντικιούρ πάντα είναι τέλειο. Τα κορίτσια γενικά δημιουργούν ένα ευχάριστο περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Anastasia•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Once again, everything was perfect! Thank you!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Σοφία•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση, το προσωπικό πολύ ευγενικό. Ευχάριστο περιβάλλον!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρίνα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο