Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
163 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Ευχαριστημένη από την δουλειά της Ασημίνας..Αλλά πάντα στο συγκεκριμένο κατάστημα μπαίνω με μεγάλη καθυστέρηση.. Αυτή την φορά μισής ώρας.. Προφανώς δεν ευθύνεται το κορίτσι ήταν πολύ σωστή στη δουλειά της!
Άψογη εξυπηρέτηση ,φοβερή η δεσποινίς Ασημίνα. Ευχαριστώ πολύ για όλα !
Τέλεια!!
Άψογη δουλειά και εξυπηρέτηση όπως πάντα !
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη. Το μανικιούρ και το πεντικιούρ έγιναν με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Το αποτέλεσμα άψογο. Το κορίτσια ευγενικά και χαμογελαστά.
5
1
5
6
7
25
7