Τέλεια όπως πάντα! Εξαιρετική δουλειά και ευχάριστο περιβαλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ
Nadia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Χρυσουλα κάθε φορά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Pinelopi•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικές υπηρεσίες σε έναν όμορφο χώρο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ
Ειρήνη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ελενη πολυ εξυπηρετικη και πολυ ευγενικη κοπελα! Αλλα βρε παιδια εχετε το lash lift 35€ και δεν κραταει ουτε μια μερα… Απαραδεκτο..Οταν τελειωσε η κοπελα την δουλεια της μου εδωσε καθρευτη να δω το αποτέλεσμα κατι το οποιο μου αρεσε εκεινη την στιγμη αρκετα… Γυρισα στο σπιτι και μετα απο 4ωρες εχουν πεσει λες και δεν εχω κανει τιποτα το μονο ζωντανο που έχει μεινει ειναι το χρωμα…Δηλαδη πεταμενα λεφτα.. Αφου εχετε αυτην την υπηρεσια φροντιστε να αγορασετε καποιο αξιοπιστο προιον…Απογοήτευση!