όλα πολύ καλά ωραίες επιλογές χρωμάτων νύχια που διαρκούν
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ
Rena•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ωραίο περιβαλλον, η κοπέλα ήταν πολύ φιλική και ευγενική 🌸
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα•Μανικιούρ
Niki•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κα Ασημίνα ήταν εξαιρετικά ευγενική, προσεκτική και αποτελεσματική. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα•Μανικιούρ
Ρ.Α.Κ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη μου επίσκεψη στο κατάστημα του Γαλατσίου. Πεντικιούρ με την Ασημίνα. Εξαιρετική στην δουλειά της και πολύ φιλική και ευγενική. Οι φτέρνες μου ήταν σε αρκετά κακή κατάσταση και έφυγα με «καινούργια» πόδια. Δοκίμασα και το παραφινέλαιο για την ενυδάτωση των χεριών μου. Πολύ καλό αποτέλεσμα και σίγουρα θα το ξανακάνω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα•Πεντικιούρ
Ζωη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική η χρυσουλα όπως πάντα. Και χάρηκα που ήρθαν καινούρια ανοιξιάτικα χρώματα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ