Εξαιρετική δουλειά από την Κωνσταντίνα! Πολύ προσεγμένη και επαγγελματίας. Η συντήρηση gel στα χέρια έγινε με μεγάλη λεπτομέρεια και κράτησε τέλεια. Ο χώρος καθαρός και ευχάριστος, και η ίδια πολύ ευγενική και φιλική και με πολύ χιούμορ! Ο,τι πρέπει για τη ψυχοθεραπεία μας κορίτσια! Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Δέσποινα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συντήρηση agrygel
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΙΟΥΛΙΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Μίνα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•Μανικιούρ
Βασιλική•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
έμεινα σε γενικές γραμμές ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντριάνα•Αποτρίχωση Φρυδιών