Ένα από τα καλύτερα καταστήματα της Δραπετσώνας!!Το προσωπικό ευγενικό,άψογο και έμπειρο!! Εξυπηρετούν ακόμη και τους πιο απαιτητικούς πελάτες!!Τιμές πάρα πολύ καλές και προσιτές!!Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•Μανικιούρ
Maria 86@•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχες και οι δύο, εξαιρετικό αποτέλεσμα, πραγματικά μπράβο 💗
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Aloizou•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα τελευταία δύο χρόνια έρχομαι στο χώρο σας!!Όλες οι κοπέλες είναι καλές αλλά με τη Μίνα έχω περισσότερη χημεία και μου ταιριάζει περισσότερο!!!Είναι super!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Εύη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα όλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•Μανικιούρ
Δήμητρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι κοπέλες όλες τους είναι εξαιρετικές!Τέλεια όλα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντριάνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel