Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντριάνα•Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες
Βασιλική•18 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μίνα όπως πάντα, γλυκιά και επαγγελματίας!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αθανασιάδου•20 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία! Κάνω μανικιούρ πεντικιούρ τα τελευταία χρόνια και είμαι πολύ ικανοποιημένη από τις υπηρεσίες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντριάνα•Μανικιούρ
Mary•20 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη η Αντριάνα όπως κάθε φορά στη δουλειά της!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντριάνα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Mary•20 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ευχάριστη εμπειρία μιας και επισκέπτομαι το κατάστημα πρώτη φορά, ωραίος χώρος, τα κορίτσια πολυ ευγενικά και φιλικά και το μανικιούρ μου άψογο!! ευχαριστώ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρούλα•Μανικιούρ