Άψογο περιβάλλον με υπέροχες και πολύ ευγενικές υπαλλήλους!Ζέστη ατμόσφαιρα με δημιουργικά κορίτσια,τα οποία σίγουρα θα ικανοποιήσουν και τον πιο δύσκολο και απαιτητικό πελάτη!Η Μίνα είναι κορυφή!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•Μανικιούρ
Maria•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ επαγγελματική δουλειά από τη Μίνα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλική•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•Μανικιούρ
ΜΑΡΟΥΣΩ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα μια χαρά! Συστήνω!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρίνα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Μανικιούρ