Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ
Γρηγορια•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως κάθε φορά, ήταν όλα υπέροχα !
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μίνα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Aloizou•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
το κατάστημα είναι πολύ προσιτό , με άμεση εξυπηρέτηση και καλές τιμές . Η Μίνα είναι εξαιρετική στη δουλειά της και πολύ προσεκτική και με γνώσεις στο πρόβλημα που έχω στο δάχτυλο του ποδιού τη συστήνω με κλειστά μάτια .