Άριστη εξυπηρέτηση, ποιοτική δουλειά και συνέπεια ως προς το χρόνο. Επίσης ευγένεια και καλή διάθεση, παρά την κούραση και την πίεση της εορταστικής περιόδου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες
Ευφροσύνη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματισμός, καθαριότητα και πολύ ωραίο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Διονυσία •6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάνσυ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Νικέλα •6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτη εμπειρία. Πολύ καθαρό περιβάλλον και πάρα πολύ όμορφη εξυπηρέτηση. Επικοινωνία και υπενθύμιση μια μέρα πριν για επιβεβαίωση ραντεβού . Όλα τα κορίτσια είναι απίστευτες τεχνίτριες . Ανεπιφύλακτα το συστήνω ❤️❤️❤️❤️