Όλα είναι υπέροχα είμαι πολύ ευχαριστημένη από την δουλειά της γλυκύτατης Λουκίας!!!🥰🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λουκία•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφία•10 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία περιποίησης νυχιών! Ο χώρος ήταν καθαρός και προσεγμένος, το προσωπικό ευγενικό και επαγγελματικό. Η δουλειά έγινε με λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα ήταν άψογο, με μεγάλη διάρκεια και όμορφο φινίρισμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναστασία•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ ωραία,δουλειά κ ευχάριστος άνθρωπος!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάνσυ•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•12 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τρομερή εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λουκία•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο