Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στέβη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μάρω•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάνσυ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
MARIA•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη! Η κοπέλα ήταν εξαιρετική, ευγενική και πολύ προσεκτική στη δουλειά της. Έδειξε επαγγελματισμό και αγάπη για αυτό που κάνει, με αποτέλεσμα το μανικιούρ να βγει άψογο. Τ συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Pandora•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά που κάνω μανικιούρ φεύγω ευχαριστημένη και χαρούμενη είμαι από ΘΗΒΑ και πάω στη Χαλκίδα για τα νύχια μου!!!νομίζω αυτό τα λέει όλα!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάνσυ•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΣΗΜΙΝΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική δουλειά! ωραίος χώρος κ καθαρός
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λουκία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο