Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Νικη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα το κατάστημα για δεύτερη φορά και έμεινα πολύ ευχαριστημένη τόσο από τις υπηρεσίες που προσφέρουν όσο και από την κατάρτιση των κοριτσιών. Όλο το προσωπικό είναι ευγενικό και δείχνει σεβασμό προς τον πελάτη, ενώ οι τιμές είναι εξαιρετικές. Θα το προτιμήσω ξανά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Panayota•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα τέλειο, όπως πάντα! Με προσοχή στη λεπτομέρεια και πάντα με καλή διάθεση και χαμόγελο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάνσυ•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ευφροσύνη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικοι επαγγελματίες και φιλικοί
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•Πεντικιούρ
Τρομπούκη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ημιμονιμο μανικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel