Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΗΒΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΕ ΚΕΡΙ. ΤΟΥ ΕΞΗΓΟΥΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΗ. ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Αποτρίχωση με Κερί για Άντρες
ΧΡΙΣΤΙΝΑ•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δήμητρα•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πεντικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•Πεντικιούρ
ΓΙΩΤΑ•6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από την περιποίηση! Ο χώρος ήταν πεντακάθαρος, με ευχάριστη ατμόσφαιρα και ιδιαίτερη προσοχή στην υγιεινή. Η επαγγελματίας ήταν ευγενική, προσεκτική και πολύ σχολαστική σε κάθε λεπτομέρεια. Τα πόδια μου ένιωσαν πραγματικά ανανεωμένα και το αποτέλεσμα ήταν άψογο. Σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά και το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ευφροσύνη•6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες, εξαιρετικός χώρος και θαυμάσιο προσωπικό!!