Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Συντήρηση Νυχιών
ΦΩΤΕΙΝΗ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εμεινα απόλυτα ευχαριστημένη για ακομα μια φορα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΘΩΜΑΗ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα μέτριο προς κακό. Πολύ χοντροκομμένα ενώ ήταν απλό ημιμονιμο. Και θα έβαζε κι άλλη στρώση αν δεν έλεγα ότι δεν ήθελα άλλη.
Δεν υπήρχε η απαραίτητη καθαριότητα στα εργαλεία που χρησιμοποίησε .
Είμαι έγκυος και τίναζε όλη την σκόνη πάνω μου με το πινέλο από το λιμαρισμα .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στέβη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ευτυχια•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ γλυκιά, διακριτική και με μεγάλη διάθεση να μας φροντίσει!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο